STAROSTWO POWIATOWE W MYŚLENICACH 32 - 400 Myślenice ul. Reja 13 telefon: 12 2749 740 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. http://www.myslenicki.pl
|
KARTA INFORMACYJNA
|
Wydawanie zezwolenia na zbieranie pojazdów wycofanych z eksploatacji
|
OPIS SPRAWY / ZADANIA :
- postępowanie wszczyna Wydział Gospodarki Mieniem Powiatu, Skarbu Państwa i Ochrony Środowiska na wniosek zainteresowanego; przebieg postępowania:
- Wnioskodawca składa wniosek w siedzibie Starostwa Powiatowego w Myślenicach
- Wniosek jest sprawdzany pod względem wymagań odpowiednich przepisów prawnych
- Jeżeli przedłożone dokumenty są kompletne i poprawne pod względem formalno-prawnym przygotowuje się projekt decyzji - zezwolenia
- Projekt decyzji wysyła się do uzgodnienia przez Marszałka Województwa
- Po uzyskaniu uzgodnienia przygotowuje się wersję ostateczną decyzji - zezwolenia
- Decyzja jest wydawana przez kierownika Wydziału Gospodarki Mieniem Powiatu, Skarbu Państwa i Ochrony Środowiska lub geologa powiatowego, działających z upoważnienia Starosty Myślenickiego
|
KOGO DOTYCZY :
|
WYMAGANE DOKUMENTY :
- wniosek
- kserokopia umowy zawartej z przedsiębiorcą prowadzącym stację demontażu pojazdów, dotyczącej przyjmowania pojazdów zebranych w punkcie zbierania pojazdów
- dowód uiszczenia opłaty skarbowej
|
FORMULARZE / WNIOSKI DO POBRANIA* :
- brak wzoru formularza / wniosku
|
OPŁATY :
- 616 zł za wydanie decyzji płatne w kasie Urzędu Miasta i Gminy Myślenice lub na konto
Informacje adresowe, oraz rachunki bankowe
|
OSOBA ODPOWIEDZIALNA : Wydział Mienia i Ochrony Środowiska |
MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW :
- "POCZTA" - Starostwo Powiatowe, ul. Drogowców 2a, 32 - 400 Myślenice,
- "OSOBIŚCIE" - dziennik podawczy; ul. Drogowców 2a, 32 - 400 Myślenice
|
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY : 1 miesiąc (art. 35, art. 57 KPA /Dz. U. z 2018 r. poz. 2096 z późn. zm./), 2 miesiące w przypadku spraw szczególnie skomplikowanych |
PODSTAWA PRAWNA Ustawa z dnia 20 stycznia 2005r. o recyklingu pojazdów wycofanych z eksploatacji /Dz. U. z 2019 r. poz. 1610/ Ustawa z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach /Dz. U. z 2019 r. poz. 701 z późn. zm./ |
TRYB ODWOŁAWCZY: Stronie niezadowolonej z wydanej decyzji przysługuje odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego. Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji za pośrednictwem Starosty Myślenickiego. Podstawa prawna ustawa Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2018 r. poz. 2096 z późn. zm.) art. 127-140 |
UWAGI I DODATKOWE INFORMACJE : brak |
* Darmowe programy do sciągnięcia przy pomocy których można otworzyć formularze / wnioski:  |